دسترسی: موجود

چاپ روبان اختصاصی

25,500 تومان39,800 تومان

جهت سفارش 1000 متربه بالا، با بخش فروش خدمات چاپ روبان تهران – روژندروژ ۰۹۱۲۱۷۲۰۹۷۰ تماس بگیرید.

  • آپلود طرح دلخواه

    فرمت مجاز pdf

  • *عرض

    *جنس

    تنظیم مجدد گزینه ها
متراژ*
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,

توضیحات

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی و تزئین بسته بندی و تاثیرگذاری مستقیم آن بر فروش و برندینگ، چاپ روبان اختصاصی بسیار پرطرفدار شده است. با چاپ روبان تبلیغاتی می توان توجه مشتری را به خود جلب کرد و محصول خود را به شیوه ای متمایز از رقبا ارائه داد.  علاوه بر این، با چاپ لوگو روی روبان می‌ توان هویت برند خود را تقویت کرده و به شیوه ای موثر در ذهن مشتریان ماندگار کرد.

ما در مجموعه روژندروژ طیف گسترده ای از روبان پهن و نازک با عرض و رنگ های مختلف را برای چاپ روبان اختصاصی به شما ارائه می دهیم. امکان چاپ روبان فوری در تیراژ کم را نیز برای صاحبان کسب و کارهای کوچک فراهم کرده ایم.

شما با انتخاب رنگ و عرض روبان؛ همچنین آپلود طرح انتخابی خود می توانید روبان تبلیغاتی خود را خیلی سریع تحویل بگیرید.

قیمت چاپ روبان

هر محصولی با توجه به ویژگی ‌ها و میزان مواد اولیه مصرفی، قیمت متفاوتی دارد. روبان با چاپ اختصاصی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال چند عامل اصلی که بر قیمت نهایی چاپ روی روبان تاثیرگذار هستند؛ عبارت اند از:

  • متراژ روبان: هرچه متراژ روبان بیشتر باشد؛ مواد اولیه بیشتری برای تولید آن مصرف می ‌شود. به تبع آن نیز، هزینه چاپ و خرید روبان طرح دار نیز افزایش می‌ یابد.

تصور کنید که می ‌خواهید یک دیوار را رنگ ‌آمیزی کنید. هرچه دیوار بزرگ ‌تر باشد، به رنگ بیشتری نیاز دارید و هزینه رنگ ‌آمیزی نیز بیشتر خواهد شد.

  • جنس روبان: روبان ‌ها را می توان در جنس های مختلفی مانند ساتن، مخمل، حریر، نایلون و … در روبان فروشی پیدا کرد. هر یک از این جنس‌ ها، دارای ویژگی ‌ها و قیمت‌ های متفاوت و مختلفی هستند. برای مثال، روبان ساتن به دلیل کیفیت بالا و ظاهری لوکس، معمولاً گران ‌تر از روبان نایلون و … است.
  • طرح و رنگ: پیچیدگی طرح و تعداد رنگ‌ های استفاده شده در چاپ روبان اختصاصی ،بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. طرح ‌های پیچیده و چند رنگ، به تنظیمات دقیق‌ تر دستگاه‌ های چاپ و زمان بیشتری نیاز دارند که این خود به معنای افزایش هزینه است.
  • عرض روبان: عرض و متراژ روبان نیز یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت چاپ خواهد بود. همان طور که مشخص است چاپ روبان متراژ کم هزینه کمتری دارد. هر چه متراژ نوار بالاتر برود نیز، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

علاوه بر این، هر چه روبان باریک تر باشد، قیمت آنیز کمتر محاسبه می شود. به عنوان مثال، قیمت روبان ساتن پهن از روبان نازک با همین جنس پهن‌تر به دلیل مصرف بیشتر مواد اولیه، بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت سفارش روبان چاپی

همان طور که گفتیم، قیمت فروش روبان چاپی بر اساس عوامل مختلفی چون جنس، عرض روبان و … تعیین می شود. به عنوان مثال در جدول زیر لیستی از خرید روبان در جنس های متفاوت با سایزهای مختلف را بیان می کنیم.

 

قیمت چاپ روبان تبلیغاتی

سایز و جنس

قیمت چاپ روبان 100 متری

قیمت روبان 2۰۰ متریقیمت چاپ روبان 500 متری

قیمت چاپ روبان 1000 متری

قیمت روبان 2.5 سانتی ساتن
2,350,000 تومان

23,500 تومان(هرمتر)

4,500,000 تومان

22,500 تومان(هرمتر)

10,750,000 تومان

21,500 تومان(هرمتر)

16,500,000 تومان

16,500 تومان(هرمتر)

قیمت روبان 2.5 سانتی گروگن
2,700,000 تومان

27000 تومان(هرمتر)

5,000,000 تومان

25000 تومان(هرمتر)

11,500,000 تومان

23000 تومان(هرمتر)

18,000,000 تومان

18000 تومان(هرمتر)

قیمت روبان 4 سانتی ساتن
3,140,000 تومان

31,400 تومان(هرمتر)

5,880,000 تومان

29,400 تومان(هرمتر)

13,700,000 تومان

27,400 تومان(هرمتر)

22,400,000 تومان

22,400 تومان(هرمتر)

قیمت روبان ۴ سانتی گروگن
3,260,000 تومان

32,600 تومان(هرمتر)

6,120,000  تومان

30,600 تومان(هرمتر)

14,300,000 تومان

28,600 تومان(هرمتر)

23,600,000 تومان

23,600 تومان(هرمتر)

برای استعلام قیمت انواع  روبان 2 سانتی، روبان 5 سانتی، روبان ساتن 7 سانت، قیمت روبان 2.5 سانتی کبریتی و قیمت روبان 4 سانتی کبریتی تماس بگیرید.

 

ما در مجموعه روژندروژ در تلاش هستیم تا بهترین خدمات چاپ روبان اختصاصی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت به شما ارائه دهیم. با انتخاب ما، می‌ توانید مطمئن باشید که سفارش چاپ روبان تبلیغاتی شما به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید خواهد شد.

برای انتخاب روبان مناسب، بهتر است با کارشناسان ما مشورت کنید. آن ‌ها با توجه به بودجه و نیازهای شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند داد.

راهنمای انتخاب رنگ روبان برای کسب ‌و کارهای مختلف

انتخاب رنگ روبان برای چاپ روبان اختصاصی ،یک تصمیم استراتژیک است که می ‌تواند بر روی موفقیت کسب‌ و کار شما تأثیر گذار باشد. با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ‌ ها و نکات ذکر شده در ادامه مطلب، می‌ توانید رنگ مناسبی را برای روبان فروشگاه و محصولات خود انتخاب کنید. در نتیجه، تجربه خرید بهتری را برای مشتریان خود فراهم کنید.

برای انتخاب رنگ روبان مورد نظر خود، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • هویت برند: رنگ روبان باید با هویت برند شما هماهنگ باشد.
  • مخاطب هدف: روبان رنگی انتخابی باید با سلیقه و علایق مخاطب هدف شما سازگار باشد.
  • محصول: رنگ روبان باید با محصول شما مرتبط باشد و پیام مناسبی را منتقل کند.
  • فصل: رنگ روبان می‌ تواند با فصل سال نیز مرتبط باشد. مثلاً رنگ ‌های گرم چون روبان نارنجی و … برای فصل تابستان و رنگ ‌های سرد برای فصل زمستان مناسب‌ تر هستند.
  • رقبا: رنگ انتخابی شما برای چاپ روبان اختصاصی باید متمایز از رقبا باشد تا در ذهن مشتریان ماندگار شود.

به عنوان مثال، در صورتی که یک فروشگاه لباس کودک دارید؛ می‌ توانید از روبان صورتی و زرد برای محصولات خود استفاده کند تا حس شادی و لطافت را به مشتریان منتقل کند. در حالی که یک فروشگاه لوازم آرایشی لوکس، بهتر است از روبان طلایی و بنفش برای محصولات خود استفاده کند تا حس لوکس بودن و اشرافیت را به مشتریان القا کند.

چاپ روبان تبلیغاتی

انتخاب رنگ روبان آماده برای کسب و کارهای غذایی 

  • روبان زرشکی یا قرمز: برای بسته بندی محصولات تند و ادویه ‌دار مانند چیپس، سس؛ همچنین به عنوان روبان شکلات جهت بسته بندی شکلات ‌های تلخ و شیرین مناسب است.
  • روبان نارنجی: برای محصولات شیرین مانند کیک، بیسکویت و آب‌ نبات مناسب است.
  • زرد: برای چاپ روبان اختصاصی جهت بسته بندی محصولات لیمویی، ترش و انرژی ‌زا مانند نوشابه‌ های گازدار مناسب است.
  • روبان سبز: برای بسته بندی محصولات ارگانیک، سالم و طبیعی مانند سبزیجات و میوه‌ های خشک مناسب است.

انتخاب رنگ روبان گالری مد و پوشاک

  • صورتی: برای محصولات زنانه و دخترانه، لباس ‌های زیر و محصولات آرایشی مناسب است.
  • روبان بنفش : برای محصولات لوکس، لباس‌ های شب و محصولات آرایشی با کیفیت بالا مناسب است.
  • روبان سیاه : برای محصولات کلاسیک، رسمی و محصولات چرمی مناسب است.
  • سفید: برای چاپ روبان اختصاصی جهت بسته بندی محصولات تابستانی، لباس‌ های ورزشی و محصولات با طرح ساده مناسب است.

بسیاری از مزون های لباس عروس از روبان هایی مثل روبان حریر سفید به دلیل رنگ خنثی و ظریفی که دارند؛ برای تزئین لباس عروس استفاده می کنند.

انتخاب رنگ روبان برای کسب‌ و کارهای کودک

  • زرد: برای محصولات اسباب‌بازی، کتاب‌های کودک و محصولات شاد و سرگرم‌کننده مناسب است.
  • صورتی: برای محصولات دخترانه مانند عروسک و لوازم جانبی مناسب است.
  • روبان آبی : برای بسته بندی محصولات پسرانه مانند ماشین‌ های اسباب ‌بازی و لوازم جانبی مناسب است.

انتخاب رنگ روبان برای کسب‌ و کارهای تکنولوژی

  • روبان مشکی: برای چاپ روبان اختصاصی جهت بسته بندی محصولات لوکس و حرفه ‌ای مانند لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ و دوربین ‌های حرفه‌ای مناسب است.
  • روبان خاکستری یا سفید: برای بسته بندی محصولات ساده و مینیمال مناسب است.

آشنایی با جنس های مختلف روبان

روبان ها در جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند. برخی از آن ها برای چاپ تبلیغات و لوگو بسیار مناسب هستند. در حالی که چاپ بر روی برخی دیگر چندان مناسب نیست.

در ادامه لیستی از این روبان ها که به صورت معمول در دو نوع روبان خارجی و ایرانی در بازار یافت می شوند را به شما معرفی می کنیم.

1 . روبان ‌های مناسب برای چاپ روبان اختصاصی تبلیغات و لوگو

روبان ساتن

چاپ روی روبان ساتن به دلیل سطح صاف و براق خود، یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه‌ ها برای استفاده به عنوان روبان لوگو است. این روبان کیفیت چاپ بالایی دارد و رنگ ‌ها روی آن بسیار زنده و شفاف به نظر می ‌رسند.

نرم و لطیف بودن این روبان باعث شده تا از آن علاوه بر استفاده در صنعت بسته بندی؛ در صنعت مد و لباس و حتی به عنوان روبان روی مو برای مدل دادن به موها استفاده شود.

از دیگر کاربردهای آن ها نیز استفاده به عنوان روبان برای بادکنک است زیرا در مقایسه با سایر روبان ها ظریف‌ تر و سبک‌ تر هستند.

روبان گروگن

خرید روبان گروگرین به دلیل بافت محکم و مقاوم خود، برای چاپ تبلیغات با کیفیت بالا مناسب است. این روبان را که می توان در دو مدل ساده و یا به صورت روبان گروگرن طرح دار سفارش داد؛ در برابر سایش و کشش بسیار مقاوم است.

به همین دلیل، اغلب از خرید روبان گروگن برای چاپ روبان اختصاصی تبلیغاتی جهت استفاده طولانی‌ مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید عمده روبان گروگرن می توانید با کارشناسان ما در مجموعه روژندروژ تماس بگیرید.

روبان پارچه ای

روبان پارچه ای پهن و باریک با بافت‌ های مختلف مانند پنبه، کتان و مخمل، برای چاپ تبلیغات با طرح ‌های خاص و منحصر به فرد مناسب هستند. این روبان ‌ها را می توان به دو صورت ساده و تک رنگ یا به صورت روبان پارچه ای طرح دار سفارش داد.

روبان طرح دار پارچه ‌ای، روبانی است که روی آن طرح ‌های مختلفی مانند گل، خطوط هندسی، حیوانات، حروف و… چاپ شده است. این طرح‌ ها می ‌توانند مثل روبان شطرنجی ساده و کلاسیک یا مدرن و فانتزی باشند.

روبان ارگانزا

روبان ارگانزا، نوعی روبان شفاف و بسیار ظریف است که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تولید می‌شود. این روبان به دلیل بافت شفاف و براق خود، ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد و در صنایع مختلفی از جمله مد، دکوراسیون و به عنوان روبان جعبه جهت تزئین بسته ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

روبان ارگانزا، نوعی روبان شفاف و بسیار ظریف است که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تولید می‌شود. این روبان به دلیل بافت شفاف و براق خود، ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارد و در صنایع مختلفی از جمله مد، دکوراسیون و به عنوان روبان جعبه جهت تزئین بسته ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

چاپ روبان اختصاصی ارگانزا به دلیل بافت ظریف و شفاف آن، کمی چالش‌ برانگیز است. اما ما در مجموعه روژندروژ با استفاده از تکنیک‌ های چاپ مناسب چون چاپ دیجیتال، چاپ سیلک اسکرین و …. طرح ‌های دلخواه را روی آن چاپ می کنیم.

با این حال، باید توجه داشت که چاپ روی این روبان، هزینه بیشتری دارد و دوام چاپ روی آن کمتر از سایر روبان ‌ها است.

روبان شاین دار

روبان شاین دار یا براق، همانطور که از نامش پیداست، نوعی روبان جدید است که با افزودن مواد براق ‌کننده به الیاف آن، ظاهری درخشان و جذاب پیدا کرده است. این درخشندگی می‌ تواند از نوع براق فلزی، متالیک یا حتی شب ‌تاب باشد.

از این روبان علاوه بر استفاده برای برای چاپ لوگو و متن تبلیغاتی برای تزئین لباس‌ ها، کیف‌، کفش‌ و …؛ همچنین تزئین پرده‌ ها، کوسن‌، رومیزی‌ و سایر وسایل دکوراتیو؛ حتی گل آرایی و روبان زدن بسته، هدایا و جعبه ‌های کادو استفاده می‌ شود.

چاپ روبان اختصاصی روی روبان شاین دار به دلیل سطح صاف و براق آن، کیفیت بسیار خوبی دارد. رنگ ‌ها نیز، روی آن بسیار زنده و شفاف به نظر می‌ رسند. البته، نوع چاپ و جوهر مورد استفاده باید متناسب با جنس روبان انتخاب شود تا دوام و کیفیت چاپ بالا باشد.

روبان جمع شو

روبان جمع شو یا روبان گل شو نوعی روبان خاص است که با کشیدن یک نخ درون آن، جمع شده و به شکل گل یا پاپیون در می‌آید. این روبان‌ها به دلیل ظاهر زیبا و کاربرد آسان، در سال‌های اخیر برای بسته‌بندی هدایا و ایجاد ظاهری جذاب و شیک، تزئین بادکنک، میز تولد، دسته گل و تاج گل؛ همچنین تبلیغات محصولات یا برندها استفاده شوند.

این روبان ها به دلیل ظاهر جذاب و رنگارنگ، توجه افراد را به خود جلب می‌کنند و باعث می ‌شوند پیام تبلیغاتی شما بهتر دیده شود.

روبان گروگن

 

2 . روبان‌ هایی که کمتر برای چاپ روبان اختصاصی مناسب هستند

روبان حریر

روبان حریر به دلیل بافت نرم، لطیف و درخشندگی طبیعی خود، یکی از محبوب ‌ترین انواع روبان ‌ها به شمار می‌ رود. این روبان از الیاف طبیعی کرم ابریشم تولید می‌ شود و به دلیل ظرافت و زیبایی خود، برای روبان بستن در صنایع مختلفی از جمله مد، دکوراسیون و بسته‌ بندی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بیشتر روبان پاپیونی اماده که به بازار عرضه می شوند نیز، از جنس حریر هستند.

این نوع روبان مانند دیگر روبان ها در رنگ های متنوع و شاد مثل روبان حریر صورتی تولید می شود که در تزئین لباس، هدایای تولد و … کاربرد دارند. یا به خاطر زیبایی و ظرافت خود به عنوان روبان دور سبزه در جشن نوروز مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این، روبان حریر طرح دار با طرح ‌های گل، راه راه، خال خالی و… نیز برای تزئینات بیشترین طرفداران را دارد.

از دیگر انواع روبان حریر که می توان برای چاپ روبان اختصاصی انتخاب کرد عبارت اند از:

  • روبان حریر سیم دار : این روبان به دلیل وجود سیم در لبه ‌های آن، حالت‌پذیری بالایی دارد. به همین دلیل به عنوان روبان جشن جهت ساخت گل‌ های مصنوعی، تاج گل و تزئینات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • روبان حریر شیشه ای : این نوع روبان ظاهری شفاف و براق دارد و برای تزئین لباس‌های مجلسی، هدایای لوکس و همچنین در گل‌آرایی استفاده می ‌شود.
  • روبان حریر لبه فر : این روبان ظاهری رمانتیک و دخترانه دارد و برای تزئین لباس، هدیه و همچنین در گل‌آرایی استفاده می‌شود.
  • روبان حریر پهن : این نوع روبان پهنای مناسبی برای چاپ روبان اختصاصی دارد. عرض زیاد آن نیز، امکان چاپ طرح‌های بزرگ‌ تر با جزئیات بیشتر را فراهم می ‌کند. لذا شما می ‌توانید برای چاپ روبان با لوگو ،پیام تبلیغاتی و حتی تصاویر با کیفیت بالا از این نوع ربان استفاده کنید.

روبان کشی

روبان کشی نوعی روبان است که به دلیل وجود الیاف کشسان در بافت خود، قابلیت کشسانی و انعطاف ‌پذیری بالایی دارد. این ویژگی باعث می ‌شود تا این روبان در بسیاری از صنایع به ویژه صنعت بسته ‌بندی محصولات مختلف به عنوان روبان کشی پاپیونی که ظاهری جذاب دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

چاپ روبان اختصاصی روی روبان کشی کاملا امکان ‌پذیر است و کاربردهای زیادی دارد. اما برای اینکه چاپ کیفیت و ماندگاری خوبی داشته باشد؛ باید توجه کرد که طرح چاپ شده باید ساده و بدون جزئیات زیاد باشد تا در هنگام کشش روبان، دچار مشکل نشود. علاوه بر این باید از جوهر و تجهیزات مناسب برای این کار استفاده کرد.

روبان تور

روبان توری نوعی روبان تزئینی است که با بافت شفاف و حفره‌دار خود شناخته می‌ شود. این نوع روبان ظاهری ظریف و رومانتیک دارند و به خاطر تنوع در طرح و رنگ، در بسیاری از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

به عنوان مثال، روبان توری سفید از آن دسته روبان هایی است که برای تزئین لباس عروس، اکسسوری ‌های مو و تزئین لباس‌ های روزمره استفاده می ‌شود.

چاپ روبان اختصاصی روی روبان توری به دلیل بافت خاص آن، کمی چالش‌برانگیز است. با این حال، با استفاده از تکنیک ‌های چاپ مناسب و جوهرهای باکیفیت، می ‌توان روی روبان توری چاپ انجام داد.

روبان جیر

روبان جیر نوعی روبان تزئینی است که سطحی نرم و مخملی دارد و ظاهری لوکس و کلاسیک به محصولات می‌ بخشد. این روبان ‌ها معمولاً از الیاف مصنوعی یا طبیعی مانند پلی استر یا پنبه ساخته می ‌شوند و به دلیل بافت نرم و لطیف خود، حس دلپذیری به افراد منتقل می ‌کنند. به همین دلیل بیشتر در مراسم رسمی و افتتاحیه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال، روبان افتتاحیه از جنس جیر به عنوان یک عنصر تزئینی، به عکس‌ های افتتاحیه جلوه ‌ای خاص و رسمی می ‌بخشد. این روبان‌ ها معمولاً در رنگ‌های شاد و براق مانند قرمز، طلایی یا نقره‌ای انتخاب می‌ شوند و با طرح ‌های متنوعی تزیین می ‌شوند.

روبان زری دار

روبان زری دار نوعی روبان تزئینی است که با نخ‌ های فلزی ظریفی به نام زری بافته شده و ظاهری درخشان و لوکس دارد. این روبان ‌ها معمولاً از جنس ابریشم یا پلی استر هستند و به دلیل درخشندگی و زیبایی، برای بسته‌ بندی هدایا، جعبه‌ های کادو، محصولات لوکس و… به کار می‌رود.

روبان سیم دار

روبان سیم ‌دار نوعی روبان تزئینی است که در بافت خود سیم‌ های فلزی ظریفی دارد. این سیم‌ ها به روبان استحکام بیشتری بخشیده و به آن اجازه می ‌دهند تا شکل دلخواه را به خود بگیرد. روبان‌های سیم‌دار معمولاً از جنس ابریشم، ساتن یا پلی استر ساخته می‌شوند و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی موجود هستند.

چاپ مستقیم روی روبان سیم‌دار به دلیل وجود سیم‌های فلزی در بافت آن، بسیار چالش‌برانگیز است. سیم‌ها می‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی در فرآیند چاپ شده و کیفیت چاپ را کاهش دهند. همچنین، انعطاف‌پذیری روبان سیم‌دار نیز می‌تواند بر روی کیفیت چاپ تاثیر بگذارد.

سخن آخر

اگر به دنبال راهی برای برجسته کردن برند خود و جذب مشتریان بیشتر هستید ؛ ما در مجموعه روژندروژ با ارائه خدمات چاپ روبان اختصاصی به شما کمک می‌ کنیم تا محصولات و خدمات خود را به شیوه ‌ای جذاب و ماندگار تبلیغ کنید.

از چاپ لوگو بر روی روبان‌ های ساتن براق برای هدایای ویژه گرفته تا چاپ پیام ‌های تبلیغاتی روی روبان تخفیف ، ما تمام نیازهای شما را برطرف خواهیم کرد. با بهره‌ گیری از خدمات چاپ روبان روژندروژ، از مزایای حراج روبان ویژه و قیمت‌ های استثنایی نیز بهره‌ مند شوید.

جهت سفارش 1000 متربه بالا، با بخش فروش خدمات چاپ روبان تهران – روژندروژ ۰۹۱۲۱۷۲۰۹۷۰ تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

عرض

2.5سانتی متر, 4 سانتی متر

جنس

ساتن, گروگن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ روبان اختصاصی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چاپ روبان اختصاصی
شما در حال مشاهده : چاپ روبان اختصاصی 25,500 تومان39,800 تومان
انتخاب گزینه‌ها
توضیحات فیلدها را انتخاب کنید
  • تصویر
  • کد slu
  • رتبه بندی
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • به سبد خرید اضافه کنید
  • شرح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
بیرون کلیک کنید
مقایسه
سبد خرید بستن