استایل تابستانی شیک و خنک با تیشرت لانگ : ترکیب راحتی، سادگی و زیبایی

تیشرت لانگ

مدتی است که تیشرت لانگ یا اورسایز در دنیای مد به شدت محبوب شده است. این ترند نه تنها در بین خانم ها، بلکه در بین آقایان نیز با استقبال زیادی روبه رو شده است. دلیل این محبوبیت، تنوع و تطبیق پذیری بالای تی شرت لانگ است. زیرا لباس لانگ را می توان در موقعیت های مختلف، از استایل های رسمی تا غیررسمی، به کار برد. علاوه بر این، در زمان فروش عمده تیشرت لانگ ،رنگ ها و طرح های متنوعی از این محصول به بازار عرضه می شود. این امر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید خیلی راحت، مدل دلخواه خود را با توجه به سلیقه شخصی خود پیدا کنید.

همچنین یکی از مزایای اصلی تي شرت لانگ خنک و راحت بودن آن برای استفاده در فصل تابستان است. جنس های نازک و لطیف مانند پنبه یا کتان برای این نوع تی شرت ها ایده آل هستند و به جریان آزاد هوا در بدن کمک می کنند. اگر تیشرت لانگ آستین بلند نیز انتخاب کنید؛ می تواند تا حدی از پوست شما در برابر آفتاب محافظت کند.

برای آشنایی بیشتر با انواع تی شرت لانگ زنانه و مردانه، نحوه انتخاب درست آن ها؛ همچنین چگونه استایل کردن آن ها، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی تیشرت لانگ

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که ” تیشرت لانگ یعنی چی “. برای پاسخ به این سوال باید گفت که تی شرت لانگ مردانه و زنانه که به آن ها اورسایز یا تی شرت های سایز بزرگ نیز گفته می شود؛ تیشرت هایی هستند که به نحوی طراحی شده اند که چند سایز بزرگتر از حد معمول باشند. این ویژگی باعث می شود که این نوع تی شرت ها بسیار راحت و آزاد باشند و به شما احساس خنکی و آرامش در گرمای هوا تابستان را بدهند.

به صورت معمول، برای دوخت و تولید تیشرت ها در گارگاه تولیدی تیشرت لانگ از جنس پنبه یا مخلوط پنبه در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده می شود. به همین دلیل، این لباس ها بسیار راحت و خنک و بهترین گزینه برای استفاده روزمره به خصوص در فصل های گرم سال باشد.

آشنایی با انواع تیشرت لانگ دخترانه و پسرانه

این تیشرت ها در انواع و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شوند که عبارت اند از:

تیشرت لانگ ساده

تیشرت لانگ ساده مردانه و زنانه مناسب برای دوست داران و طرفداران استایل های کلاسیک است. این تیشرت معمولاً در رنگ ‌های ثابت تولید می شود و برای دوخت و طراحی آن از پارچه هایی با جنس نرم و راحت مانند پنبه یا ژرسه استفاده می شود.

این نوع تیشرت ها که از محبوب ترین آن ها باید به تیشرت لانگ مشکی ساده اشاره کرد؛ به واسطه تک رنگ بودن، یک لباس همه کاره به حساب می آیند که برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب هستند. علاوه بر این، گزینه ای بسیار ایده آل برای استفاده به عنوان تیشرت زیر مانتو به حساب می آیند.

تیشرت لانگ طرح دار

این تیشرت ها دارای طرح های گرافیکی جذاب یا شعارهای برجسته و چشم نواز هستند که در جلو یا پشت آن ها چاپ شده است. انتخاب این تیشرت ها گزینه ای ایده آل برای نشان دادن علایق شخصی، حمایت از یک برند، جنبش و … هستند.

تی شرت اورسایز وینتیج

تیشرت های لانگ وینتیج، ترندی محبوب در دنیای مد هستند که شما را به سفری به گذشته های دوست داشتنی می برند. این تی شرت ها با الهام از لباس های قدیمی، حس نوستالژی را زنده کرده و استایلی خاص و متمایز برای شما به ارمغان می آورند.

بر خلاف سایر تيشرت لانگ دخترانه و پسرانه، این تی شرت ها ظاهری کهنه و رنگ و رو رفته دارند و حس لباس های قدیمی را القا می کنند. روی آن ها نیز، معمولا طرح هایی مانند لوگوها، تصاویر و نوشته هایی با حال و هوای گذشته نقش بسته است. این طرح ها می توانند یادآور گروه های موسیقی، فیلم ها، سریال ها و یا حتی برندهای قدیمی باشند.

تی شرت لانگ دخترانه و پسرانه تای دای

طرح روی این تیشرت ها با استفاده از تکنیک تای دای ایجاد می شود که در آن پارچه را به روش های مختلفی گره زده، پیچیده و یا تا می زنند. سپس در رنگ فرو می برند. این کار باعث ایجاد طرح های منحصر به فرد و ماربل مانند روی پارچه می شود.

خانم ها می توانند تیشرت لانگ دخترانه فانتزی تای دای  را با انواع شلوار جین دامن و … ست کنند. برای داشتن ظاهری شیک تر نیز، می توان تیشرت اورسایز تای دای را با یک کمربند یا جلیقه کوتاه ست کرد.

آقایان نیز می توانند این نوع تیشرت لانگ مردانه طرح دار را با شلوار جین، شلوارک یا شلوار کتان ست کنند.  برای داشتن ظاهری اسپرت تر نیز، می توان تیشرت اورسایز تای دای را با کلاه و کتانی ست کرد.

تیشرت لانگ دخترانه اسپرت

این لباس نوعی تیشرت است که به طور خاص برای فعالیت‌ های ورزشی و تناسب اندام طراحی شده است. این تیشرت‌ ها معمولاً از جنس ‌های نرم و تنفس‌ پذیر مانند نخی یا پلی ‌استر ساخته می‌ شوند تا در حین فعالیت ‌های ورزشی خنک و راحت باشند.

شرت لانگ

تیشرت لانگ مردانه سایز بزرگ

این سویشرت لانگ مردانه ،نوعی تیشرت است که به طور عمدی بزرگتر از سایز معمول طراحی شده و قد آن بلندتر از تیشرت های معمولی است. این تی شرت ها معمولا تا روی باسن و یا حتی تا زانوها امتداد دارند و به دلیل گشاد بودن و قد بلند خود، بسیار راحت و آزاد هستند.

البته باید ذکر کرد که خرید تیشرت لانگ سایز بزرگ هم برای خانم ها و هم برای آقایان در هر سنی مناسب خواهد بود. تمامی خانم ها و آقایان نیز می توانند در موقعیت های مختلف مانند استایل روزمره، اسپرت، ساحلی و حتی مهمانی های نیمه رسمی از آن استفاده کنند.

تیشرت اورسایز کراپ

تی شرت اورسایز کراپ، یک تیشرت لانگ دخترانه جدید است که با ترکیب گشادی تی شرت های اورسایز و قد کوتاه تر از حد معمول، ظاهری جسورانه و امروزی به شما می دهد. قد این نوع تی شرت ها معمولا بالای خط کمر به پایان می رسند و برای فصل های گرم سال یا پوشیدن روی شلوارهای کمر بلند ایده آل است.

تیشرت لانگ نایک

تیشرت لانگ نایک نوعی تیشرت است که توسط برند معروف نایک تولید می ‌شود. این تیشرت ها بلندتر از تیشرت های معمولی هستند و معمولاً تا روی باسن و یا حتی تا زانوها امتداد دارند. این بلندی باعث می شود تا در حین ورزش و فعالیت بدنی محدودیتی برای حرکات شما ایجاد نکنند. به همین دلیل است که بسیاری از بانوان از آن به عنوان تیشرت لانگ ورزشی زنانه استفاده می کنند.

تیشرت زنانه لانگ را چگونه استایل کنیم؟

این نوع تیشرت ها چه آستین کوتاه باشد یا تیشرت لانگ دخترانه استین بلند باشد را می ‌توان به شیوه ‌ای راحت و شیک استایل کرد. در زیر ایده هایی برای استایل کردن تیشرت لانگ را بیان می کنیم.

  • یک تیشرت مشکی لانگ که بر روی آن طرحی با رنگ های پاستیلی چاپ شده است را با یک شلوار بگ با رنگ های خنثی و کفش های کتانی استایل کنید.
  •  با خرید یک تیشرت لانگ اسپرت آن را با شلوارک و صندل بپوشید. این استایل مناسب ترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان است. می‌ توانید از شلوارک جین، کتان یا شلوارک های ورزشی استفاده کنید.
  • با خرید تیشرت لانگ دخترانه گرافیکی آن را با یک دامن ست کنید. این می تواند یک استایل زنانه و شیک باشد و برای موقعیت‌های روزمره مانند گشت و گذار روزانه و تفریح مناسب است. می ‌توانید از دامن جین، دامن کتان یا دامن ماکسی برای این استایل استفاده کنید.
  • یک تیشرت لانگ آستین بلند دخترانه را با شلوار ورزشی یا کتانی استایل کنید. این استایل برای ورزش و فعالیت‌های بدنی مناسب است. می‌ توانید از تیشرت ‌های نخی یا پلی ‌استر استفاده کنید که تنفس‌ پذیری بالایی دارند.

تیشرت لانگ مردانه را چگونه استایل کنیم؟

لباس های لانگ پایه و اساس استایل‌ های مختلفی برای پسران است. در اینجا چند ایده برای استایل کردن این نوع تیشرت‌ ها را به شما ارائه می ‌کنیم:

  • تیشرت لانگ پسرانه ساده را با شلوار جین و کتانی استایل کنید؛ این ساده ‌ترین و راحت ‌ترین استایلی است که می توانید با رنگ‌ های خنثی مانند سفید، تیشرت لانگ مشکی یا خاکستری داشته باشد. می توانید از  رنگ‌ های شاد و پویا برای داشتن این استایل نیز استفاده کنید.
  • در صورتی که قصد گشت و گذار یا پیاده روی و ورزش در فصل تابستان را دارید؛ تیشرت مردانه لانگ را با یک رنگ نود نظیر کرمی و … به همراه یک شلوارک ورزشی و صندل استایل کنید.
  • برای داشتن یک استایل اسپرت می توانید با خرید تیشرت لانگ پسرانه آن را با یک شلوار کتانی ورزشی استایل کنید.
  • پسران نوجوان می توانند برای داشتن یک استایل خیابانی و اسپرت، یک تیشرت لانگ پسرانه طرح دار را با شلوار کارگو و کلاه بیسبال استایل کنند.
تیشرت لانگ مشکی

نکات مهم برای خرید اینترنتی تیشرت لانگ دخترانه یا پسرانه

خرید اینترنتی لباس می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که به دنبال تیشرت لانگ زنانه یا مردانه با سایز و فرم مناسب هستید. با این حال، با کمی دقت و برنامه ‌ریزی، می‌ توانید تجربه خریدی موفق داشته باشید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در خرید تی شرت لانگ به صورت اینترنتی را بیان می کنیم که عبارت اند از:

  • به دنبال تیشرت‌هایی با برچسب‌های “oversized” یا “relaxed”  باشید.
  • جدول سایزبندی فروشگاه را با دقت بررسی کنید و با اندازه‌ های خود مقایسه کنید.
  • اگر برای خرید تیشرت لانگ بین دو سایز مردد هستید، سایز بزرگ‌ تر را انتخاب کنید. زیرا این نوع تیشرت ها باید کمی گشاد باشد.
  • طول تیشرت باید تا روی باسن یا کمی پایین‌ تر از آن باشد.
  • برای خرید لباس لانگ مردانه و زنانه، یقه لباس را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید. اگر صورت گردی دارید؛ یقه‌ های کشیده و V شکل می ‌توانند صورت شما را کشیده‌ تر نشان دهند. اگر صورت شما کشیده است نیز، یقه ‌های گرد و یقه‌ های اسکی می ‌توانند به پهن‌ تر نشان دادن صورت شما کمک کنند.
  • اگر به دنبال یک لباس لانگ مناسب ورزش هستید؛خرید تی شرت لانگ مردانه یا زنانه با یقه های گرد و یقه اسکی انتخاب بهتری هستند.

نکات مهم برای خرید تیشرت لانگ عمده

خرید تیشرت لانگ مردانه و زنانه می تواند مزایای زیادی از جمله قیمت پایین تر و تنوع بیشتر برای شما داشته باشد. با این حال، قبل از خرید عمده، نکات مهمی را باید رعایت کنید تا خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشید.

  • تحقیق کنید: قبل از خرید، حتما تحقیق کنید و قیمت تیشرت لانگ و کیفیت تیشرت ها را در چند عمده فروش مختلف مقایسه کنید.
  • از عمده فروشان معتبر خرید کنید: از عمده فروشانی خرید کنید که سابقه خوبی دارند و در بازار به کیفیت و خدمات خوب شهرت دارند.
  • حداقل مقدار سفارش را در نظر بگیرید: به حداقل مقدار سفارشی که عمده فروش تعیین کرده است، توجه کنید. برخی از عمده فروشان ممکن است حداقل مقدار سفارش (MOQ) برای فروش تیشرت لانگ داشته باشند. یعنی شما باید حداقل تعداد مشخصی از تیشرت را خریداری کنید.
  • سیاست های مرجوعی و تعویض را بررسی کنید: قبل از خرید لباس لانگ مردانه و زنانه، حتما در مورد سیاست های مرجوعی و تعویض کالا سوال کنید. این کار برای مواقعی است که تیشرت های آسیب دیده یا اشتباهی تحویل بگیرید.
  • خرید آنلاین را در نظر بگیرید (در صورت معتبر بودن): خرید آنلاین از عمده فروشان معتبر را در نظر بگیرید. خرید آنلاین لباس های لانگ زنانه؛ همچنین تیشرت لانگ مردانه عمده معمولا راحت تر است و تنوع بیشتری را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.
  • سود خود را در نظر بگیرید: اگر تیشرت ها را برای فروش مجدد خریداری می کنید، حتما سود خود را هنگام تعیین قیمت تمام شده تیشرت لانگ زنانه عمده یا تیشرت های مردانه، در نظر بگیرید.

چاپ عکس دلخواه روی تیشرت خود را به چاپخانه روژندروژ بسپارید

قیمت تیشرت لانگ

در زمان خرید تیشرت های مردانه یا تیشرت لانگ دخترانه عمده این نکته را در نظر داشته باشید که عوامل متعددی می تواند در قیمت تیشرت لانگ دخترانه و پسرانه موثر باشد. از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح‌های مختلفی مانند چاپ عکس، لوگو، شخصیت‌های کارتونی و غیره می‌توانند بر روی تیشرت‌های لانگ چاپ شوند. قیمت این نوع تیشرت‌ها به پیچیدگی طرح و نوع چاپ آن بستگی دارد.
  • تیشرت های ساده و تک رنگ مثل تیشرت لانگ مشکی دخترانه و پسرانه در مقایسه با تیشرت های طرح دار و … قیمت پایین تری دارند.
  • تیشرت‌های لانگ ساخته شده از مواد باکیفیت، مانند نخ‌های مرغوب و رنگ‌های باثبات، معمولاً قیمت بالاتری دارند.
  • تیشرت‌های یقه گرد، قیمت کمتری نسبت به تیشرت‌های یقه هفت و یقه اسکی دارند. به همین دلیل تیشرت های که یقه گرد دارند؛ جزء تیشرت های زنانه و تیشرت لانگ مردانه ارزان به حساب می آیند.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توضیحات فیلدها را انتخاب کنید
  • تصویر
  • کد slu
  • رتبه بندی
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • به سبد خرید اضافه کنید
  • شرح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
بیرون کلیک کنید
مقایسه
سبد خرید بستن